piątek, 28 czerwca 2013

jeans bag

Lets recycle!


I love jeans bags.
When I saw this one on a photo below, I knew I want one for myself.

*

Kocham jeansowe torby.
Kiedy zobaczyłam tą na zdjęciu niżej, wiedziałam, że chcę taką dla siebie.

  via Between the lines



One pair of old jeans and voila!

*

Jedna para starych jeansów i voila!

~ ~ ~

My teddy bear (showed it here) is sooo sweet that even butterfly is not afraid of it :)

*

Mój misio (z tego posta) jest taaaki słodki, że nawet motylek się go nie boi :)




Have a great weekend!!!!

17 komentarzy:

  1. Cudna ta torba ,ale guziczeńki przeswietne jak zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guziole to gotowce. A właściwie to nawet nie guziki, tylko takie , hmm ćwieki?

      Usuń
  2. Piekna torba :) sama mam ochote uszyc sobie i trzymam w szafie stare jeansy - tylko chwile wolna musze znalezc.
    Mis przeuroczy - chwyta za serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna, no i ta podszewka;)bardoz mi sie podoba, u mnie na warsztacie, tez torba, taka trochę sezonowa:)misiu przeslodki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak misio słodki, jak z dzieciństwa :-)
    A torby bardzo letnie.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszko torba jest genialna! ale pomysł:)) super!
    no a misiu i motylek sprawili, że nie mogę przestać się uśmiechać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna - jeansy mają darowane drugie życie :) i misio się w niej pomieści...
    słonecznego weekendu,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta torba !!! a jakie ma ładne wnętrze!!!!pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne voiula...pomysł rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super torba!sama przymierzam sie juz drugie lato, nawet spodnie czekaja!problem z tym ,ze szycie mi nie wychodzi:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torba, ale guziki wygrały. Można takie gdzieś kupić? czy sama dziergałaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna ta torba i srodek jak pieknie wykonczony :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba super!
    A w miśkach wszystkich Twoich kocham się od zawsze.
    Buziaki!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  13. Tskie torby sa absolutnie ponadczasowe. Cut i mjut:))

    Myszko dziekuje!!!

    Powiekszylam zdjecia, dzieki Twojej sugestii.Cmok:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super torba w moim stylu :) u mnie króluje jeans , jeans :D

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapki z głów!!! Torba jest BOSKA. Skąd takie fajne rączki?
    Fantastyczna torba. Marzenie.
    Duża buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimi, rączki to pasek od spodni:)

    OdpowiedzUsuń